mandag 7. januar 2013

 som dere som følger meg vet, er jeg veldig gla i kontraster ,fra det helt grove til fiiine stoffer og ting:-)har fått noen komentarer på det...enten liiker man det eller så syns man det er rart:-)i jula var det ei som spurte meg :hvorfor har du den kles "greia"stående i stua?det var ginen min hun snakket om:-)joda giner er nok noe man elsker eller ikke ser poenget med i hele tatt....jeg syns spesielt de gamle er heeeerlige:-)
 og idag var jeg en tur hos min mor og heldige meg fikk brude kjolen hennes med hjem....og jammen passet den ikke perfekt på min nyere gine:-)ikke skjønner jeg hvordan du har fått på deg denne mamma...med meg på lasset også,he he så vidt jeg fikk den på denne smaaaale ginen:-)
 nå skal den få stå her i stua vår og ose av minner og gi den perfekte kontrasen mellom det fiiine ,og den grove gamle døra:-)har alltid elsket denne kjolen,men kremt kremt...aldri vært i nærheten av å få den på:-(
 fikk også med meg to herlige gamle bilder(de to nederste),ble perfekt på bilde veggen:-)

skulle tatt bilder av hele stua så dere så kontrastene bedre,men den var desverre ikke helt blogg bar idag.-)kanskje imorra:-)?ha en suuuper mandag kveld og en stooor takk til mamma:-)klm Jeanette

1 kommentar:

  1. Så fint det ble med bilder og den gamle brudekjolen min fra 1973. Ser godt at bildene passer bedre hos deg,enn hos meg.Kjempekoslig å se dette på den fine bloggen din!!

    SvarSlett