onsdag 30. januar 2013

 nå har jeg vært for mye hjemme en periode tror jeg......mye som har blitt flyttet rundt på etter jul:-)men forandring fryder....og beg .jeg å irritere meg over no,er det ikke leenge før det skjer forandring:-)som dette hjørnet med det hvite speilet....nesten irronisk  at det har hengt så lenge som det har gjordt,med tanke på hvor mye disse tingene(nye hvitmalte ting som er pussa litt på)har ødelagt for den stilen jeg liker...de blir jo ikke vintage eller shabby selv om vi kliner på litt hvitmaling.....
 så nå har dette byttet plass med ett gammelt lite bord med stoort speil til....nesten likt som det som henger i gangen her:-)bortsett fra en liten detalj......
 det er så gammelt og slitt at det er umulig å speil seg i:-)men like greit kanskje?da det står i stua....
Hva syns du?fake shabby? eller ekte shabby? i ettermiddag skal mor på hente runde...har kjøpt noen fiiine ting(tror jeg)på den lokale kjøp og salg siden:-)ha en suuuper lille lørdag.-)klem jeanette

3 kommentarer:

  1. Nydelig speil! Minner om Bestemor som jeg tror hadde noe veldig lignende! :) Jeg er nok litt på hvitt og nytt og gammelt om hverandre selv..min egen stil eller no hehe..liker gamle ting som har en historie bak gjerne :))

    SvarSlett
  2. var vell der jeg begynte også(selv om jeg aldri malte alt hvit),men på et eller annet tidspunkt tok det gamle(med historie og patina)overhånd:-)men suuper bra at det er greit med flere stiler og blandinger nå....fryktelig kjedelig når alle har det likt:-)(som på 90 tallet med bondefarger og furu møbler..he he)

    SvarSlett
  3. Koselig det gamle speilet! Godt jeg har varebil med plass til mye.

    SvarSlett