søndag 6. januar 2013

 hei igjen alle sammen:-)da vil jeg ønske dere alle ett riktig godt nyttår:-)og til dere som har etterlyst julebilder herfra må jeg bare beklage :-(fikk aldri ordna med bilde kapasiteten på denne bloggen før jul(men nå har det ordna seg selv :-)og nå er vi vel stort sett ferdige med jul de fleste av oss:-)
 så idag kommer det noen "etter at jula er kastet ut bilder"herfra:-)jeg blir helt klar for våren rett etter jul jeg,vet jo at det er noen mnd igjen men....er så koselig å tyv starte litt inne.-)så her har pastellene kommet på plass igjen:-)
 selv om noe har fått være igjen etter jul:-)som denne lyslenken i vinballongen og litt kongler rundt omkring.-)
 litt blomster med vår farger har blitt bytta ut med amaryllis og julestjerner.....nesten litt dårlig samvittighet for det,de var jo like fine:-)men når jeg tar jula ut da blir det liksom heeeelt feil å ha de stående... gaaaal?ja kanskje litt.....
 dette herlige pleddet var jeg så heldig å finne på salg ...200 kr på kremmer huset, og i akkurat den herlige støvete pastellfargen jeg liker så godt.-)ellers så er det ikke så mye nytt som kommer inn i dette huset lenger....en skrotnisse har jeg vel vært lenge,men har liksom tatt helt av det siste halve året.....skal vise dere noen skatter etterhvert:-)
var så heldig å få "leid inn" vaskehjelp til reingjøringa etter jul i år.......veeeldig effektiv var ho også,holdt på fra morra til ettermiddag bare avbrutt av en liten siesta midt på dagen:-)måtte denne interessen holde seg:-)da får dere ha en suuuper søndagskveld.-)så seees vi plutselig igjen:-)klm Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar