onsdag 23. januar 2013

 ja idag er bjerkehuset i øp:-)og det første som slår meg er hvor ryddig det ser ut, og det kan jeg jo bare si med en gang at med til tider 7 mennesker i huset ser det ikke alltid slik ut.-)Og så en stooor takk til damen som laget den flotte repotasjen Myriam H Bjerkli,det var en glede å ha deg på besøk:-)Resten av dette innlegget vil handle om min kjære mor som hadde bursdag igår:-)hun stiller alltid opp for oss og samler "skroooot"for meg.....
 ikke vanskelig å skjønne hvem jeg har fått interessen for gamle ting fra.....og så utrolig kjekkt å bare kunne gi beskjed om at nå leiter jeg etter,,ditt elller datt.-)og plutselig dukker hun opp med akkurat det:-)setter stooor pris på det mamma <3 så her kommer et lite bilde ras av ting hun har funnet på bruktmarkeder,loppis osv til meg i årenes løp.....




 også snuppa har vært så heldig å fått noen skatter fra bestemor på rommet sitt:-)
da ønsker jeg dere en suuuper lille lørdag:-)klem fra jeanette

4 kommentarer:

  1. Hei Jeanette!:) Leste repotasjen om deg avisa i dag! Så flott!!:) Jeg visste ikke at du hadde blogg men så fant jeg den jo! :) Nå skal jeg følge deg,elsker interiør som deg! Klem fra Vigdis :)

    SvarSlett
  2. så koselig du fant meg da.-)og veldig koselig å få deg som følger.-)

    SvarSlett
  3. Flotte ting du har fått av mammaen din:)
    Likte så godt det blå serviset,fra Figgjo Flint ser det ut som,har en kopp og et fat selv,elsker pastellene fra FF!
    Bildene nederst var og nydelige,slike gamle bilder er så flotte:)
    Ha en videre fin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Fint at oss gamle kan være litt til nytte da. He,he. Kjempefin reoptasje i lokalavisa vår. Kjente jeg ble litt stolt nå! Det dukker nok opp noe mer snart,etter at jeg har vært på rundene mine.

    SvarSlett