torsdag 8. mars 2012

noe inn..noe ut:-)

 bare litt kort innpå herfra idag:-)har fått malt den brune hylla og plasert den i gangen sammen med et for meg nytt lite bord....,så ble det hvit da, selv om jeg også er gla i brunt/grått og andre jordfarger.-)men her i gangen er det ikke vinduer så da måtte jeg holde det lyst,ble ganske fornøyd jeg.....
 har begynt å skjønne at når man fyller på og fyller på....i et hus,så må til slutt noe ut:-(det har hitill gått greit da jeg har kunnet fylle opp skaper og rom faktisk.....men nå må ting bort.-)så nå har jeg lagt ut masse gamle ting som jeg gjerne skulle hatt plass til selv.....
men det er en grense for hvor mange kasser man kan ha selv på en gård....så nå er det kasse salg på den lokale kjøp og salg sida....,og snart klart for nye loppis funn på Bjerke:-)ha en fortsatt suuuper torsdag:-)

3 kommentarer:

  1. Kjenner til hvordan det er med at når noe kommer inn så må noe annet ut.. Holder også på å gjøre klart til å få solgt unna litt ting her. Men det tar litt tid å få bestemt seg for hva som skal ut igjen ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Det passa fint med det hvite i gangen. Du er jo heldig som har større gang enn de fleste har stue.
    Det er artig det der med kjøp og salg! Lykke til, og god helg!

    SvarSlett
  3. Ja, jeg som bor i leilighet har oppdaget dette for leeeenge siden - kommer noe inn, må noe ut... ;)

    Flott i gangen hos deg, og i et rom uten vinduer, er det griet å holde det lyst :)

    Fin ukeslutt til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett