mandag 27. februar 2012

har du noen"diller"??...,jeg har:-)

joda jeg har alltid vært gla i denne herlige lyseblå fargen sammen med jordfarger....,men nå har jeg tatt helt av:-)
 har nå laget meg et lite bord av en lyseblå tønne med en glass plate på...den er bulkete,flekkete og absolutt ikke no glamorøs...men den er LYSEBLÅ:-)
 og fra esso...
 blir ofte hekta på en ting av gangen,men etter at jeg "oppdaget"lokale kjøp og salg sider har jeg fått flere diller på en gang....hjeeeelp:-)kan man drukne i lyse blå ting og vin ballonger??? isåfall kan det ikke være den verste måten å drukne på....
dukker stadig opp "nye"og herlige versjoner av disse.....
men hvor mange trenger man egntgelig:-) ?har nå kjøpt meg enda en med kurv rundt som snart kommer i hus.-)har nå om møbelert litt igjen og ble veldig fornøyd....skal vise deg seinere.-)vis meg gjerne dine "diller".....nå skal jeg snart ut å kjøpe meg en av disse"daue"blogg plantene.-)de er så kuuule......

5 kommentarer:

  1. Ja, ja oljefat i stua er sikkert tøfft hos deg. Jeg tror egentlig du kan ha det meste der jeg. Du er SÅ flink til å få ting til å passe inn. Jeg har dilla på gamle bokser og spann, gjerne med reklame på.

    SvarSlett
  2. Hmm, ja diller har jeg vel en del av egentlig. Har veldig sans for gamle oppfinnelser (skrivemaskiner, vekter, kasseapparat, telefoner,etc.) og tar gjerne med meg det hjem hvis jeg finner noe på loppa eller auksjoner. Klokker har jeg også en del av faktisk. Jeg har merket en økning på koppefronten også i det siste.. :P.
    Og så må jeg jo ikke glemme bøkene mine. En kjempe stor dille for oss begge her i huset. Ønsker deg en flott uke!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. godt å høre ...trodde jeg begynte å bli gal her jeg:-)he he ett must å ha noe å se etter når loppe sankinga begynner om kort tid:-)

    SvarSlett
  4. Ha, ha - finnes vel ikke grenser for hvor mange man "trenger"... ;) Herlige vinballonger og tønne!!!

    Super uke videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Har man dille...så har man dille.....og flotte eksemplar du viser her da!!!

    ha en fin helg :)

    SvarSlett