søndag 18. mars 2012

ting baller på seg gitt......

 begynte med at jeg bare fjerna noen blonde bånd og hjerter for å få det litt tøffere...så dro jeg en stor arbeids benk inn på kjøkkenet,og nå har jeg solgt unn madonnaer og engler i fleng.....,men måtte jo ha noe inn igjen også da.....
 døra fant jeg i låven og hjerte hadde jeg fra før....
 i den innerste stua forsvant både madonnaen å den franske sprossa,en så lenge får denne døra gjøre nytten,men har noen andre planer når det dukker opp.-)
 hvite perle blomster i en gammel skål.-)herlig...lykke for 20 kr:-)
 har blitt enda et av disse"daue plantene",akkurat så tøffe som jeg liker....syns disse glass påske eggene fra mester grønn også er såååå fine:-)har allerede blitt fyllt opp 2 ganger,mange rekker vi før påske tro???
 igår var jeg å ei venninne i tønsberg,og på en av mine yndlings butikker fant jeg denne....,ikke fått no lys i seg enda,men love it:-)og selfølgelig lyseblå.-)
og jammen hadde de ikke lyseblå staker til bordet der også......:-)ha en suuuper søndags kveld:-)

4 kommentarer:

  1. Åh, sånn dau bomst/busk vil jeg også ha! Men jeg finner den ingen steder gitt. Hvor fant du din?
    Hvite perleblomster kjøpte jeg også i går. Elsker løkblomster.
    Og du hadde helt rett..jeg ble ferdig med å male. Utrolig nok. Nå er jeg kjempe sliten og skal kose meg med potetgull og dipp. Nam nam.
    Ønsker deg en god uke!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Så koselig med perleblomster i den gamle skåla. Den lyseblå lampa var flott!

    SvarSlett
  3. Så flott det ble med den gamle døren - me like a lot!!!

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Styrer på og selger litt ymse jeg også. Litt fornyelse gjør godt:-)
    Fint det var med blomsten i det gamle flotte fatet!

    God onsdag videre!

    SvarSlett