tirsdag 3. januar 2012

ut med jula....,men må alt ut?

 godt nyttår til dere alle:-)og alle sier jeg fordi jeg er helt overveldet over hvor mange som er innom min lille blogg,tusen takk alle sammen!blir veldig gla om du legger deg til som følger også så stikker jeg innom deg så ofte jeg kan om du har blogg selv:-)her åkte jula ut1 og 2 nyttårs dag....men noe får være med litt lenger utover vinteren.....disse tingene som jeg kaller vinterpynt:-)
 som bla denne karen...elsker som du vet dyr og natur pynt så noe av dette har fått stå!
 denne lyskjeden med hjerter som jeg har hengt over midten på skapet også,den gir så koselig lys på kvelden:-) men alt rødt ,nisser osv er pakket ned for iår.....
 og her havna benken jeg tok bort fra kjøkkenet i jula...en løsning vi er veldig fornøyde med:-)nå står den så fint i gangen og rommer store mengder sko:-)
 har valgt å ikke male denne eller,liker så godt den gamle patinaen og farge kombinasjonen.....
 har hengt bilder,nye og gamle over og fyllt den med puter:-)

 hadde ikke hjerte til å kaste ut bjerka eller......he he,har jeg egentglig kasta ut jula?
kommer snart et nytt innlegg om en annen koselig ting som lyser opp i ..nå holdt jeg på å skrive høstmørket...for sånn føles det her om dagen:-(grått og trist,men da kan man ha mye lys å kos inne da...og glede seg til blomster løkene kommer i butikkene snart:-)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg, og godt nytt år.
    Helt enig, alt må ikke ut. Vi trenger litt ekstra lys og vinterpynt i disse mørke månedene vi har foran oss. I mitt siste innlegg spør jeg: ut med julen og inn med hva??? Det blir liksom så tomt, og det er sååå lenge til våren ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld, og første uke i det nye året.

    SvarSlett
  2. du har så mange gode ideer og smarte løsninger hos deg, ikke vanskelig å se at du er en kreativ sjel!og jeg vil forandre stil kjenner jeg!godt nyttår

    SvarSlett
  3. Takk for en hyggelig kommentar :)

    SvarSlett