fredag 9. desember 2011

inn på soverommet:-)

 jammen hardt å være uten data ett par dager ja,og når jeg endelig har den  her igjen ble det masse rot,men nå  nærmer det seg ett innlegg tror jeg......,som sagt skal vi nå en tur inn i det helligste:-)rommet er ganske stort og 4 kantet så der har vært viktig for meg å prøve å lage noen koselige kroker!
 dette er en gammel sofa fra gården som den ene kroken har blitt bygd rundt........
 ett enkelt halv gammelt furuskap har blitt malt og plasert i hjørnet!
 her ser dere sengeveggen,er veldig fornøyd med nattbordene....,men ønsker meg veldig en sengegavel eller kanskje bare noen koselige ord på veggen bak senga:-)


 må jo ikke alltid ha rødt for å bli jul.....
 dette er enkelt å gir meg nok julestemning på soverommet:-)
 dette er rekreasjons hjørnet mitt.... her blir det lagd kort av alle slag,og denne fargen gjør at det blir litt sommer her oppe hele året:-)hva tror dere om en senge gavl i denne fargen?

 ett lite utvalg kort:-)
 en liten svibel og ett hjerte  med litt grønt i har fått plass på nattbordet.........
 ett av bildene mine.....
 prinsessas seng som skal få navn og ett koselig ord snart:-)
nå er det snart klart for fredags kos med baktpotet og no rødt i glasset til håndballkampen,men skal nok først rekke en bloggrunde.-)ha en suuuper fredag og heia Norge:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar