torsdag 10. november 2011

NESTEN HELG-)

Ja da nærmer det seg hvertfall helg....og jeg drar på hytta idag-)marked i Telemarkshallen!første gangen det er på denne tiden av året så det blir spennende!tenkte jeg først skulle vise dere resten av bildene Madelen tok.De er tatt fra spisestua og inn i daglig stua og vidre inn mot der elgen bor.....ha ha,må le litt av den elgen da-)Da jeg flyttet hit for 5 år siden bodde den i gangen sammen med en venn.og min kjære mann ga meg frie tøyler i huset,snakker selfølgelig med han om større prosjekter-)men ett ønske hadde han.....og ja selfølgelig,beholde den ene elgen!i min fortvilelse over å måtte  ha skogenskonge hengende i gangen så spurte jeg pent om en omplasering-)hehe,og sånn havnet den i den innerste stuen der vi ikke har gjordt no særlig og sjelden er!men det rare er at det er den folk legger merke til og du kan tru vi har fått mange rare kommentarer på den:feks,hvor er kroppen da?har dere spist den opp?og en liten gutt på besøk sprang stadig ut og jeg spurte hva han drev med,da svart han:kroppen henger ikke ute på veggen eller!haha,så elgen har jeg fått mange minner med og til min manns glede har jeg sluttet å mase om å ta den ned-)så sært eller ikke sært der blir den nok hengende en go stund til-)håper dere får en riktig go helg alle sammen-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar