mandag 28. november 2011

litt jul i kjøkkenet-)


 har jo vist kjøkkenet før,men tenkte å vise litt detaljer nå-)er nok litt tradisjonell når det kommer til julepynt i kjøkkenet,Liker veldig godt røde og hvite ruter,og selvfølgelig litt furu og grønt fra naturen-)
 disse sink englene kjøpte jeg for noen år siden og er noe av det som var så heldig å ikke bli puttet ned i eskene igjen i år.....,endel ting jeg ikke har tatt fram de siste åra,men ikke hatt hjerte til å kaste-)
 er ikke alltid det skal så mye til for å få julefølelsen....noen furukvister i ett lite spann og noen  fluesopper holder for meg-)
 har kjøpt noen små trær som lukter jul og gir den deilige natur følelsen jeg liker-)

denne terinen er noe av det  det jeg har framme hele året og med ett rødt hjerte blir det jul.....

1 kommentar: