tirsdag 8. november 2011


ja da var jeg jammen igang med blogg gitt-)etter mange år med å se på andres blogger har jeg nå fått hjelp til å starte min egen-)morro!er ikke veldig god på data,så det blir veldig enkelt nå i begynelsen,men min suuper snille gode hjelper som har fått meg igang:madelen med bettumvilla har sagt hun kan hjelpe meg vidre også-)så tusen tusen takk Madelen!som sagt er jeg ikke veldig teknisk verken med data eller kamera,men håper min store lidenskap for interiør vil skinne gjennom for det-)denne bloggen kommer nok for det meste til å innholde bilder og tekst fra Bjerkegård hvor jeg bor sammen med min snille mann!det er ett stort gårdshus og mye å gjøre,men syns vi har kommet godt igang og gleder oss til fortsettelsen-)ellers så har jeg 3 barn og 2 bonus barn så her er det til tider full fart,så det blir nok blogging litt i rykk og napp,men håper du vil følge meg å se hvordan vi har det her på gården-)stilen er nok litt norsk bondestil med elementer av både fransklandstil,litt slitt og mye innspirert av naturen i farger-)her er altså ikke alt malt hvit-)viser ett bilde fra  bordet i spisestua som Madelen tok da hun var her igår




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar