søndag 21. oktober 2012

ny loppis strategi:-)

 her rundt hvor jeg bor har de på loppemarkedene begynt med"butikk bord" dvs bord med høyt prisede varer,sånn omtrent antik butikk priser.....nae jeg syntes er veeeldig kjedelig da det blir lenger mellom go bitene,men vil nå vise noe jeg har funnet i helga....bla den vinballongen i tre kasse:-)
 dette butikk opplegget har vært en stund så jeg vet at det lønner seg å ta en tur seint siste dag....dette gjorde jeg idag,da selger de høyt prisede varer til 50%:-)og heldige meg fant denne trompeten....
 som jeg fort fikk høre da  jeg kom hjem at er en tuba......er ikke musikalsk nei:-)men syntes de er utrolig dekorative....
 så denne skal med litt stæsj bli en del av julepynten i år....
 enda en mugge og terrin...2 faktisk,ble med meg hjem i helga:-)
 får rett og slett ikke nok av dette og klarer ikke gå forbi...bruker de til alt fra kakao til blomster/kvister osv og teriner kan man jo også bruke til det meste:-)
måtte bare vise dere et bilde fra "hule "stua også......der dette bordet har flyttet inn,elsker formen på disse gamle bordene:-)ønsker dere alle en fortsatt kooos søndag:-)

1 kommentar:

  1. Ja kjedelig at loppis blir som antikk/bruktbutikker,når det gjelder pris. Men noe klarer vi å finne lell, og så er det dette med spenningen da.

    SvarSlett