onsdag 24. oktober 2012

 hvem kunne ikke tenkt seg å krølle seg sammen på en skinnfell nå i høst:-)joda pus vet å innrette seg......fikk ikke vist dere ale loppis funna min i forrige innlegg ,så her kommer noen til:-)
 gamle speil får jeg alltid plass til, og det passet så godt til den ovale rammen jeg har vært så heldig å få av min kjære mor:-)
 var også så heldig å komme over dette herlige bildet....
 å creme fargede boller i alle fassonger  får jeg aldri nok av:-)
 denne tøffe kofferten er også en del av helgens fangst,stor lær koffert med skrift.....
 noen som vet hva a.o.v sandar står for:-)
all den tid jeg liker at ting jeg omgir meg med har en funksjon,så holdt denne bysten på å åke ut,men så fant jeg ut at den hadde passe hode for denne gamle hatten....så nå får den bli i hus en stund til:-)ønsker dere alle en suuuper lille lørdag:-)Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar