onsdag 7. desember 2011

toalettet oppe-)

 det snør det snør tidelibom.....,neida ikke idag,men igår kveld!eEr igrunn ikke spesielt gla i snø,hvertfall ikke når den kommer og går .....og gjør det slapsete og glatt-( men må jo si at de ble ganske mye lysere  og triveligere med dette tynne laget hvit-)kom straks i julestemning når dette var det jeg så fra soveroms vinduet mitt idag:-)
 da tenkte jeg å starte med en runde oppe....ja Stine,nå kommer det-) begynner med toalettet på toppen av trappa,eneste rommet i huset som er helt hvit.Her trang vi mye lys,er ganske lite dette toalettet-)
 og med svarte detaljer ble det meg alikevel.........
 liker godt disse tøffe plakat/bilder og skilt med fine budskap....det røffer opp den ellers litt romantiske stilen litt-)
 wall stickers er tingen for denne hvite,glatte flata......
 nok en kasse....,ikke no dynamitt iden lenger da.-)
så tilslutt et hjemme laget hjerte av bjøtkekvister fra tun treet....til dere alle som er så flinke til å besøke meg her inne;-)ha en suuuper lille lørdag alle sammen!imorgen lurte jeg på å være så gææææren å ta dere med inn på soverommet.....

2 kommentarer:

  1. Misunner dere den fine utsikten fra soverommet.
    Gerda

    SvarSlett
  2. Super-koselig do!
    Har sånne gamle, koselige minner av den vasken din! Besteforeldrene mine hadde maken i kjøkkenet sitt.....
    :)

    SvarSlett