søndag 4. desember 2011

har dere noen unike ting som gjør hjemmet personlig?

 hei igjen-)som dere sikkert har fått med dere er jeg veldig gla i unike,gjerne gamle ting som ikke alle har....,men passer meg veldig for at huset ikke skal se ut som et museum.Tenkte å vise dere noen av våre ting som ikke alle har og som er med på å gjøre vårt hus litt annerledes enn en møbel katalog-)har du noe i hjemmet dit som gjør det unikt?
 har ikke så mange nissene inne,men noen som har vært på gården lenge  lenge lenge,får komme fram år etter år-)


 liker godt gamle skolester og disse flotte gamle overlaknene jeg har vært så heldig å fått av mamma også-)
 sjekk blikket på denne sjarmerende lille karen....,du smelta vel nå.....
 dette er en høy vase vi fikk av våre gode venner å naboer til bryllupsfesten vår med en blomst i.Nå har den fått nytt liv som julepynt med kongler,grønn busk og en kvist med fugl på-)

Da  er jeg klar for sofaen og baby kos ikveld-)hadde en kjempe koselig kveld igår,men blir jaggu litt redusert gitt-)ha en kos kveld,imorra skal vi inn til elgen igjen......

3 kommentarer:

  1. Ååååå, de gamle nissene er fine!

    SvarSlett
  2. hvor finner du denne pynten uten å bli ruinert?havner som regel i intriør butikker jeg,for føler jeg ikke har råd til disse fine tingene!klm Lise

    SvarSlett
  3. hei!joda disse tingene kan være dyre,men du kan også være heldig å finne de på loppis,evnt auksjon på en tid ikke mange tenker på nisser eller som her...lå i en eske pakket bort på loftet-)soppene er foresten kjøpt på loppa for en femmer....

    SvarSlett