mandag 28. november 2011

fra gangen og inn på badet-)

 tenkte å vise dere noen bilder av badet nede idag,er i utgangspunktet glad i å se oversiktsbilder før detaljene kommer hos dere men....hvorfor i all verden bygd de så små bad i så store hus?badet  oppe er litt større,men ikke mye-(dette badet pusset vi opp for snart 5 år siden og jeg ser jo godt nå at det er litt for moderne for min stil,men ikke lett når do,dusj og innredning skal inn på så liten plass!så oversiktsbilder ble litt vanskelig.men her kommer noen alikevel....

 elsker disse gamle kassene vi har mange steder rundt i huset,som hylle som her eller på gulvet til andre ting-)


dette bildet er fra h&c og jeg liker det veldig godt....,litt planer om å bytte sommerfuglen ut med prinsessa etterhvert-)ha en fiin dag alle sammen og seinere idag eller imorgen kommer det nye bilder fra ett litt mer julepyntet kjøkken-)

1 kommentar:

  1. jeg liker også disse kassene,tror jeg hermer og henger noen på veggen jeg også.

    SvarSlett