mandag 22. oktober 2012

ny ide med eukalyptus:-)

 kjøpte inn 3 buketter med eukalyptus idag,de kan brukes til så mangt....ifjor hang de rundt i lyskronene her å luktet apotek til langt ut i januar....året før lå de i rekker på skjenkene med julelys i:-)
 og idag har det blitt hjerter og kranser...veldig enkelt,du tar litt tykk ståltråd og former til ett hjerte eller ring...og når eukalyptusen er frisk(ikke tørket)så er den myyyk og kan surres rundt ståltråden uten å festes på noen annen måte:-)
 til og med ginen har fått seg en hjerte krans rundt halsen:-)
 den lyseblå skjenken i tv stua som hadde en lysblå hylle oppå seg ,har idag fått ett litt lettere uttrykk......hylla er fjernet,og det er satt et speil og ett tre bilde der ,sammen med litt mugger og terriner:-)
 ett hjerte har fått plass også her:-)

 som dere skjønner har jeg også flaske mani,så idag har jeg samlet noen av de største i en dynamitt kasse:-)og satt den oppe på skapet sammen med de største vin ballongene....
 med små barn i huset følger det leker,myyye leker...så jeg har satt opp noen av disse eple kassene for en litt tøffere oppbevaring i en krok i stua:-)
ønsker dere alle en suuper kveld og uke:-)og nå nærmer det seg Engelholm og Vintage By Nina tur på meg og en venninne,gleeeder meg veldig:-)vi drar fra Halden lørdag morgen med buss og er tilbake på kvelden:-)klem Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar