tirsdag 11. september 2012

 ja da var jeg tilbake igjen med et bilderas fra tv stua....og det eneste du ikke får se er tv`n:-)den passer nemlig veeeldig dårlig inn.....har brukt denne våren/sommeren på å selge unna masse å kvitte meg med mange unødige ting,trudde kanskje jeg var litt på vei inn i i en shabby/vintage minimalisme,om no heter det det....men neida tingene sniiiker segt på igjen å da jeg har tatt fra m pelser/pledd og puter igjen,er det vel bare å innse at en minimalist blir jeg aldri:-)men mindre stæsj rundt omkring har det hvertfall blitt:-)syntes skjenker ,bord å andre stilben er mye finere uten å være overlesset med dill og dall...har rett å slett blitt litt kresen på hva jeg setter fram:-)og det meste er gammelt......

 sofaen her har fått nytt salong bord siden sist,ett gammelt lite spisebord har mistet deler av bena sine...har gjordt det flere steder i huset da vi får vi  litt høyere bord en salongbord...som passer oss "sofaspisere godt"

 og kasser blir fortsatt brukt i alle fassonger,genial oppbevaring til blader/aviser....
 skjenken er fortsatt her inne,bare bytta plass....og har fått 9 mnd bilde av snuppa over seg:-)
 bilder er rammet inn i et gammelt vindu,noe jeg syntes passer fint her inne:-)
 en gammel skjenk har blitt lysblå og har fått en hylle på seg....syntes det blir litt sommerhus aktig med litt farge til jordfargene.Liker det goooodt
 denne ginnen er ikke gammel ,men jeg er på leit....kunne tenkt meg flere sånne:-)



enda en kasse ja:-)denne har fått hjul og rommer lekene til snuppa:-)sønnen i huset lurte fælt da jeg malte den lysblå...den burde jo vært rosa mente han....da jeg fortalte at det hadde passa så dårlig inn,fikk jegbare høre KOKO KOKOog mulig han har rett... er kanskje litt koko men trøster meg med at vi er fler..eller??ha en suuper tirsdag:-)

2 kommentarer:

  1. åå så fint du har det Jeanette, jeg får mange gode ideer, noen kan jeg sette ut i livet, andre kan jeg bare drømme om.. Gro

    SvarSlett
  2. så kloselig å høre gro,du får ta deg en tur opp:-)

    SvarSlett